Συχνές Ερωτήσεις
Η διαδικασία παραγγελίας είναι απλή! Περιηγήσου στα προϊόντα μας, πρόσθεσε τα επιθυμητά στο καλάθι σου και ακολούθησε τα βήματα για την ολοκλήρωση της αγοράς. Μπορείς να παραγγείλεις ως επισκέπτης ή δημιουργώντας έναν λογαριασμό για ταχύτερη μελλοντική ολοκλήρωση.
Κάνε κλικ στο εικονίδιο “Ο Λογαριασμός μου” ή “Εγγραφή” στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας και ακολούθησε τις οδηγίες για να καταχωρίσεις τα στοιχεία σου.
Στη σελίδα σύνδεσης, κάνε κλικ στην επιλογή “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;” και ακολούθησε τις οδηγίες που θα λάβεις στο email σου για επαναφορά.
Επικοινώνησε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν. Αν η παραγγελία σου δεν έχει ακόμη επεξεργαστεί ή αποσταλεί, ενδέχεται να είναι δυνατή η αλλαγή ή ακύρωση. Αν δεν προλάβεις μην αγχώνεσαι κάνε κλικ στη σελίδα “Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων” και ακολούθησε τη διαδικασία.
Μόλις η παραγγελία σου αποσταλεί, θα λάβεις ένα email με τον αριθμό παρακολούθησης και έναν σύνδεσμο για να παρακολουθήσεις την πορεία της, εναλλακτικά κάνοντας κλικ στη σελίδα “Παρακολούθηση αποστολής“, χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής.
Δεχόμαστε πληρωμές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών (Visa, Mastercard, American Express), ApplePay, Googlepay & τραπεζικής κατάθεσης. Εάν επιλέξεις τραπεζική κατάθεση, θα λάβεις ένα email με τα τραπεζικά στοιχεία για να προχωρήσεις σε κατάθεση.
Ναι, όλες οι online πληρωμές διενεργούνται μέσω ασφαλών πρωτοκόλλων κρυπτογράφησης (SSL) και συνεργαζόμαστε με αναγνωρισμένους παρόχους πληρωμών για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων.
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για την απόρριψη μιας πληρωμής (λάθος στοιχεία κάρτας, ανεπαρκές υπόλοιπο, περιορισμοί από την τράπεζα). Έλεγξε τα στοιχεία που εισήγαγες και επικοινώνησε με την τράπεζά σου ή δοκίμασε διαφορετικό τρόπο πληρωμής.
Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από το βάρος/όγκο της παραγγελίας σου και τον τόπο παράδοσης. Θα δεις το ακριβές κόστος στο καλάθι σου πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Προσφέρουμε δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 100€.
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες για την ηπειρωτική Ελλάδα και 2-4 εργάσιμες ημέρες για νησιωτικούς προορισμούς.
Η εταιρεία courier θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί σου ή θα αφήσει ειδοποίηση για να κανονίσετε νέα παράδοση ή παραλαβή από το πλησιέστερο κατάστημά της.
Η γνώμη σου είναι πολύτιμη για εμάς. Μπορείς να υποβάλεις τα σχόλια ή τα παράπονά σου μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή απευθείας στο email: info@smartclick.gr. Θα σου απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.